Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

ΤΑΣΟΣ ΚΟΥΦΟΧΡΗΣΤΟΣ: Ορισμένοι στο τοπικό ΠΑΣΟΚ είναι… 20 χρόνια πίσω!

4 ερωτήσεις στον Τάσο Κουφοχρήστο, δήμαρχο Τυμφαίων

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΒΑΣΙΛΗ ΑΛΕΞΙΟΥ

-Κύριε Κουφοχρήστο βρισκόμαστε ενώπιον της εφαρμογής του σχεδίου «Καλλικράτης». Πως το βλέπετε;

Το σχέδιο είναι προς την σωστή κατεύθυνση. Πρόκειται για «τομή» στη δομή του Κράτους, για ριζική αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του. Σαφώς και χρειάζονται αποσαφηνίσεις επί του
τελικού σχεδίου και θα πρέπει οι κυβερνώντες να δείξουν γενναιότητα εξασφαλίζοντας πόρους για τους νέους Δήμους, οι οποίοι θα πρέπει να είναι πραγματικά ισχυροί με ουσιαστικές αρμοδιότητες.

-Γίνεται μεγάλη συζήτηση για τον «πράσινο Δήμο» που θέλετε να συστήσετε εσείς μαζί με τους Δήμους Βασιλικής, Παραληθαίων και Παλαιοκάστρου. Είστε αισιόδοξος;




Δεν πρόκειται για έναν «πράσινο Δήμο», αλλά για έναν Δήμο την δημιουργία του οποίου ζητούν οι κάτοικοι και επιβάλλουν οι ανάγκες της περιοχής. Πληρούμε όλες τις προϋποθέσεις που θέτει το σχέδιο «Καλλικράτης», ο πληθυσμός έχει κοινά χαρακτηριστικά και πρόκειται για έναν συνεκτικό αγροτοκτηνοτροφικό Δήμο, που μπορεί να είναι πραγματικά ισχυρός και βιώσιμος. Επισημαίνω δε πως είναι κατά 70% ορεινός με «ζωντανά» χωριά όλες τις εποχές του χρόνου. Πρέπει οπωσδήποτε να γίνει. Βρισκόμαστε εν αναμονή των τελικών προτάσεων.

-Υπάρχουν φήμες για «κόντρες» μεταξύ στελεχών του ΠΑΣΟΚ όσον αφορά τον χωροταξικό σχεδιασμό στον Νομό Τρικάλων. Τι λέτε;

Δυστυχώς υπάρχουν σε όλες τις κομματικές βαθμίδες στελέχη που έχουν νοοτροπία παλαιότερων δεκαετιών και είναι ακόμη και 20 χρόνια πίσω από την εποχή. Επιμένουν σε λάθος λογικές, όπως έκαναν και με τον «Καποδίστρια». Ας αφήσουν τις τοπικές κοινωνίες να εκφραστούν. Εμείς λέμε όχι στα ίδια λάθη και δεν θα επιτρέψουμε σε κανέναν να μας οδηγήσει σε αυτά.

-Εσείς θα είστε υποψήφιος υπό τις νέες συνθήκες;

Σαν δήμαρχος Τυμφαίων εγώ και οι συνεργάτες μου ρίξαμε το βάρος στην βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών και στην προώθηση σημαντικών έργων υποδομής στην περιοχή. Εγώ είμαι πάντα παρών αλλά… όχι παντός καιρού, όπως ορισμένοι. Είμαι ταγμένος στην Τοπική Αυτοδιοίκηση και στον τόπο μου. Εδώ θα εξακολουθήσω να είμαι ενεργός και όχι στην Περιφέρεια ή όπου αλλού… 

Πηγή:e-enimerosi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου